sobota 5. októbra 2019

Legend of Zelda Link's Awakening DX

Ďalšia Zelda prejdená. Toto bola prerábka pôvodnej Zeldy z roky 1993, ktorá vyšla na Gameboy v ČB formáte. V roku 1998 sme sa zafarbili :) A v roku 2019 prešla treťou reinkarnáciou do 3D pohľadu z hora na Switch. Ja som ju odohral na konzole 3DS XL v retro konzole.

Spracovanie je prvotriedne a zábava dokonalá. Nintendo v 8bitovej ére dokázalo zázraky so svojimi konzolami. Pekne vás hra vedie zo začiatku za ruku a pomáha vám, učí vás. A potom už je všetko na vás. V hre máte získať 8 nástrojov aby ste prebudili wind fish a dostali sa z ostrova, na ktorom ste stroskotali. Aj tu stretne Link peknú domorodkyňu, ktorá je mu v hre blízka a pomáha mu. Čaká vás klasicky 8 labyrintov, ktoré potrápia vaše mozgové bunky a neskôr aj vaše nervy :D 
Neskoršie labyrinty už ma vytáčali natoľko, že som aj siahol po návode na youtube, nervy mám len jedny a týždňový zákys už bolo treba prelomiť. V úplne poslednom labyrinte ma potrápili priechody ukryté v stenách na takých miestach, kde by som to fakt nepredpokladal a že ich tam je.
No a záverečný boss bol tiež oriešok, ale pauza na vychladnutie všetko vyriešila a nakoniec som ho zdolal. Kúzlo je v kombinácii zbraní v inventári. Wind fish bola prebudená. Outro bolo pekné, ale mal som pocit, že zase niečo dobré končí. Taký pocit prázdnoty :) budem ho musieť opäť niečím zaplniť.

Rozhodne odporúčam 5/5



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára