streda 25. novembra 2020

Blossom Tales - The Sleeping King

 Skvelá hra pre toho koho bavia hry Zelda. Hlavne tie staršie z pohľadu z hora. Táto hra je totiž jeho kompletnou vykrádačkou. Ani neviem, či priniesla niečo nového, ale asi aj nič. Aspoň som nič také nezaznamenal. Je to klon. 

Miesto Linka tu máme Lily a jej príbeh o uspatom dobrom kráľovi Kvetového kráľovstva a jeho zlom bratovi, ktorý si uzurpoval moc. Celé kráľovstvo je hore nohami a vy máte v tom urobiť poriadok. Samozrejme sa okrem hlavnej linky jedná aj o vedľajšie úlohy. Tie síce nemusíte plniť, hra to priamo nevyžaduje, ale to by ste sa ukrátili o veľmi veľa zábavy a hlavne o skvelé bonusy, ktoré po dokončení úloh dostanete.

Tak ako postupujete hrou, Lily sa zdokonaľuje a lepšie vyzbrojuje aj zápasy s bossmi sú ľahšie a ľahšie. A to už od druhého bossa. Je mi to trochu ľúto, lebo v Zelde ste museli prísť na nejaký fígeľ, ktorý pre daného záporáka platil. Tu stačí začať páliť s najsilnejších zbraní čo máte a uhýbať sa strelám na vás vyslaných. A to je asi tak všetko. Zaiste každého jedného porazíte, ak nie s jedným životom, tak po vypití obnovovacieho lektvaru určite s druhým. 

Hra tak vedie hráča skoro za ručičku až do konca. Možno je to tým, že som dosť hral Zeldu, ale prišla mi veľmi ľahká. Áno, boli tam momenty, kde som musel vychladnúť, aby som ich prešiel, hlavne pohyblivé podlahy so sochami, ktoré na vás šľahajú firebally, ale inak to bola brnkačka.

Ak to tak nevyzerá skvele som sa bavil. Krásna pixelartová grafika, dobrý nápad a hlavne super hrateľnosť, veď čo sa dá pokaziť na Zelde ;-)

Platforma: Nintendo Switch Lite

Typ hry: akčná adventúra, Open world

Čas hrania: 16h 14m 01s

5/5








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára