pondelok 22. februára 2021

Bad Dream Fever

Bad Dream Fever je pokračovaním hry Bad Dream Coma a teda na rozdiel od prvého dielu teraz nemôžem chváliť. Hra je hrozná. Je daná presná postupnosť čo kedy môžete urobiť a hlavne zobrať. Aj keď je vám jasné, že daný premet budete skôr či neskôr potrebovať, je neaktívny. Až po vykonaní všetkých potrebných úkonov v hre sa predmet aktivuje a môžete ho konečne zobrať. Takže klikáte medzi lokáciami a snažíte sa prísť na potrebnú postupnosť dejov a predmetov. Je to hrozne únavné a frustrujúce.

Veľa krát som si povedal, že už to hrať nebudem, je to otravná a zlá hra, ale nakoniec som sa k nej vždy vrátil s tým, že aj napriek tomu ju dohrám, nech už ju mám z krku a nevisí mi v zozname. Na koniec sa teda podarilo, ale bol to fakt boj s nervami. 

Hra sa odohráva vo svete, ktorý je napadnutý neznámym vírusom. Vy sa spolu s jedným dievčaťom snažíte dopátrať pôvodu víru a nejako ho neutralizovať, vyliečiť. Časom je infikovaná aj dievčina a tak dokončenie misie ostane iba na vás. Cesta vás zavedie až k vývojárovi hry, ktorú hráte a tu sa dozviete všetky podrobnosti o pandémii, ktorá zachvátila tento počítačový svet.

Ako som predchádzajúcu hru od teamov Desert Fox a Forever Entertainment S. A.chválil, túto úprimne nedoporučujem v rámci zachovanie duševného zdravia. Majte sa radi a hrajte dobré hry.

1/5

Typ hry: adventure

Doba hrania: 10 a viac hodín

Platforma: Nintendo Switch Lite






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára