piatok 23. októbra 2020

Ghost Files: Memory of a Crime

 Ďalšia puzzle hidden object adventúra. Ale asi to na dlhú dobu bude moja posledná. Už ma to nebaví. Stále ten istý vzorec, ale možno je to tým, že to je od tej istej firmy, ako pred tým. Moc sa s tým nekafrali, zobrali ten osvedčený základ, nahádzali tam nejakú novú grafiku, vytvorili príbeh a k nemu, ako bonus, doplňujúci príbeh a je to. Nuda. Hlavne ma štvalo, že som si vybral ťažkú obtiažnosť, ale hra sa ma aj napriek tomu snažila stále navádzať kde sú predmety skryté. Tak sa to väčšinou dialo tak, že som sa snažil reagovať čo najrýchlejšie, aby som jej v tom zabránil. Nepomáhalo :) 

Hra je v podstate detektívny príbeh a vy ako súkromné očko, bývalý policajt to idete vyriešiť. Nejaká vražda, teda viac vrážd, podozrivý bývalý partner. S mojou slabou angličtinou ma tak domotali, že ani neviem ako vyzeral príbeh. Ale dohral som to.

Na čase zmeniť žáner.

2/5

Platforma: Nintendo Switch Lite

Typ: Hidden Objects, Puzzles, Adventure








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára