piatok 15. januára 2021

Edgar Cayce - Tajemství kroniky Ákáše - Váš osud v knize života

 Edgar Cayce tiež nazývaný spiaci prorok a mystik. Bol to človek, ktorý sa vedel uviesť do určitého druhu tranzu, z ktorého sa napájal na povedzme kompletný záznam osudov ľudstva. Vraví sa, že mimo náš hmotný svet čas nejestvuje, všetko je tu a teraz, prítomnosť, minulosť a budúcnosť v jednom bode. Sem, na Zem, sa chodíme učiť, spoznávať a zdokonalovať. 

Kniha je zbierkou príbehov ľudí, ktorým Cayce predpovedal budúce smerovanie, poprípade radil, akým smerom sa majú uberať, aby dosiahli čo najlepší pokrok na ceste k dokonalosti. Zaujímavé sú potom spätné dopisy týchto subjektov Caycemu a reakcie na jeho rady a predpovede. 

Mojou osobnou zaujímavosťou je, že knihu som začal čítať asi pred pätnásť rokmi. Nejako som na ňu zabudol a ležala úplne na spodku kopy kníh. Čakala na prečítanie knihy, ktorú som si zapísal na blog minule. Síla čaker. Lebo len vďaka dočítaniu tejto knihy, som pochopil súvislosť na konci knihy o Tajomstve knihy Ákáše. Pri dočítavaní knihy Síla čaker som si spomenul na túto knihu, žeby som ju už mohol dočítať. A tomu sa vraví v našich kruhoch synchronicita :) všetko má svoj čas a miesto, kde sa to spojí.

3/5



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára