piatok 30. mája 2014

cesta piata

Sú dni, keď je počasie proti vám. Môžte sa aj na hlavu postaviť, skrátka sa nerozbehnete ani za nič. Akoby ste mali mentálny blok, čo vám bráni niečo rozumné podniknúť. 

A to je práve čas na drobné radosti. Keď už sa nedá plávať proti prúdu, tak si treba tú melanchóliu vychutnať do dna. Vytiahol som novú knihu na čítanie. Kurupira - je to cestopis k stolovej hore na pomedzí Brazílie a Venezuely. Tajomstavmi a mýtmi opradený skalný masív uprostred džungle. Nikdy som cestopis nečítal, tak som zvedavý ako ma to chytí. 

Ďalšou fázou bolo načatie horkej 70% čokolády z južnej ameriky. Aké náhodné spojenie, až teraz som si to všimol. Je to znamenie, že tú knihu som si vybral na čítanie v správny čas, to ma teší. Milujem drobné znamenia osudu. Pekne vás vedú životom, keď si ich začnete všímať.
A k čokoláde samozrejme patrí káva. S kávou sa mi určite podarí aspoň navečer trochu pookriať.

Heslo melancholického dňa je: robte si drobné radosti, pohladia trápenú dušu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára