utorok 3. júna 2014

cesta deviata

Cestou z práce som rozmýšľal, čo som dnes zažil také super, čo by som sem pleskol a ohúril vás tým. Nič ma nenapadalo. Deň ako každý iný, trochu šedastý a tuctový. Nebudem vás zaťažovať s tým čo sme v práci riešili. Možno len spomenúť zopár ľudí, vďaka ktorým bol dnešný deň o trošku slniečkový a ľahší. 

Trochu chmár som striasol doma jógou a pomaly sa začal presúvať po večeri k babke, ktorú chodím pomáhať mojej mame opatrovať. A tam som zažil tú chvíľku dennej radosti. Ako viete dnes bola zima všade kde sa v bytoch a vnútorných priestoroch pohnete. Skrátka neprehriate baráky od slnka a kúrenie už vypnuté. U babky som si zapol elektrický sporák, dve platničky a natočil sa k nim chrbom. A pomaly som si priadol. Fantázia. Po celom uzimenom dni. Naprostá extáza. 

A preto múdro: Keď je ti mdlo a úzko, zahrej sa na duši hoc aj elektrickým spotrebičom, bude ti rezko. 

2 komentáre: