piatok 13. júna 2014

cesta osemnásta

Dnes bol deň D. Mal som si ísť pre výsledky ku gastrodoktorovi. Nakoľko bol piatok trinásteho, tak mi nebolo bohvieako. Od hrdinu som mal teda ďaleko. 
V čakárni nás bolo dosť, takže som v kľude prečítal všetky správy vo feedly, teda aspoň tie podstatné. 

Hneď ako som prišiel ma samozrejme prepadlo monstrózne smrkanie z alergie, takže najbližších pätnásť minút som nič inšie nerobil. Ale prišiel som na jednu zaujímavosť. Keď si fúknem do nosa, začne ma štekliť a nabádať na kýchnutie. To by som ale v čakárni nerád robil, lebo moje kýchnutia sú sprevádzané neskutočným súhrnom pohybových a zvukových efektov. Také obrovské hááápčik. Nejako som to nakoniec ukaučoval a nastolil dýchací zen.

Očkom som pokukoval nenápadne po luďoch, že aké podivuhodnosti sedia okolo mňa. Napravo sedel týpek, ktorý bol oblečený celý v modrom. Modré topánky, ponožky, šortky a tričko. Módna polícia hadr. Taký šmolko a ešte naviac sa od neho šírilo nepríjemné teplo, lebo došiel ako posledný, tak som si kúsok odsadol. Napravo sedela dáma, ktorá sa tvárila, že je vysoko nad vecou a rukou, čo mala položenú na operadle nedbanlivo pohupovala v rytme samby. Ďalej za ňou sedeli postarší manželia, na ktorých som dobre nevidel, takže ich neviem posúdiť, ale ticho si niečo stále ševelili, takže mi boli trochu podozriví. Dával som si na nich bacha. Človek nikdy nevie, treba byť vstrehu. 
V zadu sedelo nejaké mladé dievča, ktoré sa tak isto ako ja nenápadne hralo s mobilom a očkom všetko tiež sledovalo. Určite chcelo byť pripravené, keby náhodou niečo...však viete. Inak mala pekné nohy. To som si všimol pri príchode a bachlo mi to do očí hneď. "V sexi tričku postavičku měla ham ham", poznáte tú pesničku.


Keď si všetci popodávali ruku s kľučkou na dverách prišiel konečne rad na mňa. Srdce bilo tam-tamy poplachu. Doktorko ma však hneď na začiatku upokojil, že tam nie je nič hrozné z čoho by som mal skolabovať, tak som sa skľudnil. Verdikt znel jasne: intolerancia na laktózu. Takže keď sa mi niekto bude chcieť pomstiť, môže mi v bare objednať mliečny shake. Zaručene budem naňho dlho myslieť.

Takže mám do budúcna o zábavu postarané. Sledovať v čom sa vyskytuje laktóza a mliečny cukor a mal by som byť potom v pohode. A o tom to je. Stále sa niečo deje.

Múdro dňa: Budte vstrehu pokiaľ sa okolo vás vyskytuje viac ako jedno podozrivé idivíduum.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára