pondelok 2. júna 2014

cesta ôsma

Včera podvečer som si pozrel snímok Všemocný. Film to bol parádny, ako po príbehovej stránke, tak aj po stránke spracovania. U mňa si na čsfd vyslúžil päť hviezdičiek. To som ale netušil, že ma tak zasiahne. Celú noc som žil v nočnej more vytvorenej zrýchlenými obrazmi z tohto filmu. Občas sa snový svet strhol na inú cestu, len aby sa vzápätí znova vnoril do sveta NZT. Takto to šlo celú noc. Zdalo sa mi, že som stále pri vedomí a vôbec nespím. Ale napodiv som sa ráno cítil vyspaný a čulý. Ešteže tak.

Dnes bol pre mňa deň návratu do práce. Po dvoch mesiacoch bolestí, trápenia a behania po nemocnici som konečne išiel medzi "normálnych" ľudí. Do sveta bežných starostí a problémov. Celý deň som mal skvelý pocit z návratu, občas narušovaný zaliehaním v ušiach. Trpím tým každoročne, ale po operácii sa mi to dosť zhoršilo. To sa len tak s niekým rozprávate, zrazu PUK a na jedno ucho počujete akoby cez hladinu vody a keď rozprávate, tak sa tak divno na dvakrát počujete. A na ušnom si so mnou nevedia rady. No super. Tak sa aspoň môžem hrať na podvodníka a plávať životom akoby pod vodou. Žbluňk.

Múdro dňa? Keď je celý deň rozporuplný, tak si ho večer vylepšite. Čierny čaj, Apple keynote a na záver dobrá kniha. Dobrú noc.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára