pondelok 4. marca 2019

Marlen Haushofer - Stena

Kniha začala trochu ako Kingova Pod kupolou, ale bolo to úplne niečo iné ako som si predstavoval. Tešil som sa na fantastiku, ale bol to príbeh prežitia.

Na začiatku síce z ničoho nič vznikla pri víkendovej chate, kde sa nachádzala hlavná hrdinka, stena, ale to bolo asi tak všetko. Na moje počudovanie ju prijala ako holú vec, moc sa okolo toho nemudrovalo. Bola skrátka tam. Nejaké skúmanie? Nie. Akurát okolo nej pozapichovala konáre, aby si nerozbila zase čumák a to bolo o stene všetko. Ostatné je príbeh o prežití.


Dva roky opisu spolužitia so zvieratami a myšlienkami v hlave. Napodiv sa to celkom dobre čítalo, ale možno to bolo len z nedočkavosti, že čo bude s tou stenou. A nič. Ale i tak som to zhltol skoro na posedenie. Taká oddychovka. Aspoň budem vedieť ako sa postarať o statok, keby sa mi niečo podobné prihodilo

3/5
11. apríla 2017

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára