pondelok 4. marca 2019

Clive Barker's Undying

horrorová FPS o starom prekliatí jednej rodiny.

Hra ma pohltila ako dejom, aj keď nie je bohvieakým, tak hlavne atmosférou. Nie žeby tu boli nejaké veľké ľakačky, ale hudba v niektorých častiach bola veľmi podmanivá a skvelo podfarbovala dianie. Celá hra mala spád, akurát som sa u niektorých koncových bossoch na chvíľu zasekol, ale to tak má byť. Najviac sa mi páčilo, že na každého platila iná taktika a to kľudne aj zbraňou, čo máte od začiatku. Nebolo to klasické upgradeovanie arzenálu. Museli ste skúšať ako na toho či toho zaútočiť a čím. Poprípade akou kombináciou zbraní a kúziel.
Spracovanie zodpovedá dobe, v ktorej bola hra pustená na trh. Nemám čo dodať. Nejaké závažné chyby v engine som nenašiel. Možno skôr chyba UI postáv, kedy stačilo nájsť správne postavenie, tzv mŕtvy bod a boli ste pred neprieteľom neviditeľný a mohli páliť ostošesť.
Hra mi vydržala niekoľko týždňov večerného hrania. Som dosť dôsledný v preskúmavaní herného sveta, tak to berte s rezervou. Rýchlici to prejdú oveľa skôr.

Herná mašina: ASUS X75VC
6/10
14. júna 2014






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára