pondelok 4. marca 2019

The Keep

Dungeon starej školy. Ľuďom sa udialo niečo strašné a vy to idete vyriešiť. Vstúpiťe do teného hradu, ktorý ovláda zloduch a postupne sa prebijete cez 10 podlaží až k jeho komnatám a tam mu nakopete prdel. Príbeh jednoduchý a zrozumiteľný.
Hralo sa to fajn. Postupne sa učíte šermovať (nešlo mi to, ako by som si predstavoval) a používať kúzla (to už mi šlo dobre). Úroveň obtiažnosti nepriateľov je postupne rozvrhnutá do celej hry, takže vás asi nič neprekvapí. Sem tam nejaký ten hlavolam, ktorú plošinu zaťažiť a ako poprepínať správne páčky, aby ste sa dostali zase o kúsok ďalej.
V tretej, alebo štvrtej úrovni som sa zasekol na neriešiteľnom probléme s padajúcimi plošinami, ale po napísaní Lukášovi Macurovi šéfovi Cinemaxu, sa ukázalo, že ide o chybu v programe. Poradil mi reštart úrovne, čo pomohlo a mohol som ďalej pokračovať v hre. Nijaké ďalšie problémy už neboli.
A záver? Teším sa na pokračovanie, ktoré snáď bude... :)

Herná mašina: Nintendo 3DS
9/10
29. novembra 2014




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára