pondelok 4. marca 2019

The Legend of Zelda - A Link between Worlds

Keďže už som tu dávno neprispieval a zopár hier som už za ten čas dokončil, bolo by dobré si ich sem poznačiť. Predsa len pomaly roky pribúdajú, informáciami zahltená hlava si už tak dobre nepamätá, tak si treba značiť.

Hru som rozohral v očakávaní veľkého dobrodružstva, na základe info z netu. Predsa len Zelda je legenda. To čo ma čakalo však predčilo moje očakávania. Hra klame telom. Vyzeralo to roztomile, ako všetky hry od Nintenda, ale za tým sa skrývalo komplexné a veľkovýpravné dobrodružstvo. Ako vždy treba zachrániť svet/princeznú/kráľovstvo a poraziť zlo. V hre je niekoľko oblastí ako je les, púštne zrúcaniny, labyrint, horské pásmo, vodné kráľovstvo, či klasická dedinka a hrad s okolím. Treba pohľadať to či ono, postavy vás pomaly vedú dejom a posielajú vás za úlohami, ktoré vedú k vytúženému cieľu. Popri tom treba samozrejme svet zbaviť zopár zloduchov v podobe koncolabyrintových bossov. Hra mi aj s prestávkami vydržala asi rok. Samozrejme bolo zopár zákysov, po ktorých som musel vychladnúť, lebo by som mohol konzole ublížiť.
Záver je taký, že ak máte možnosť a máte radi nintendostyle hry, tak toto je to pravé orechové pre vás. Hra vás chytí a nepustí. Je zábavná a neustále vás ťahá, aby ste si ju zahrali a posunuli sa v deji opäť ďalej.

Herná mašina: Nintendo 3DS XL
Rozhodne 10/10
29. apríla 2017





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára