pondelok 4. marca 2019

Shadow Warrior

Najskôr som si myslel, že pôjde o prerábku pôvodného titulu z roku 1997 len s vynovenou grafikou. Aké bolo moje prekvapenie, keď som zistil, že ide o úplne inú hru. A fakt dobre urobenú. Je to čistá esencia akčnej hry. Masaker, krv a tisíce nábojníc. A samozrejme katana, ktorú si ozaj obľúbite, lebo rieši veľa problémov rýchlo a hladko  heh Ďalšou obľúbenou zbraňou bol samozrejme samopal a neskôr hlava démona. Grafika je, ako vidíte z obrázkov krásne urobená, podchvíľou som sa kochal scenériami.
Hru som hral klasicky na normál obtiažnosti a až na dva záseky som nemal nejaký závažnejší problém ju prejsť. Je fakt, že po veľa scénach, keď sa vám uzatvoria východy a vy ste doslova akoby v aréne s ixtým počtom parchantov, som bol zadýchaný a srdce mi tĺklo ako o preteky  čistý adrenalín. A preto som sa k nej stále aj vracal. Aj keď hru dohráte, nemusíte zúfať. Dá sa ísť od začiatku so všetkými schopnosťami čo ste v priebehu hry nazbierali a vychutnať si ju znova, trochu bezstarostnejšie

Herná mašina: ASUS X75VC
za mňa 9/10
21. novembra 2015













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára