pondelok 4. marca 2019

SteamWorld Dig

11 hodín čistej zábavy  Tradične máte zachrániť mestečko niekde na stredozápade USA, len s tým rozdielom, že ste robot a nie kovboj. Základom hry je kopanie. Prekopávate sa čoraz hlbšie, fárate rudy a drahé kamene, ktoré v meste vymeníte za peniaze a za tie spravíte upgrade svojho náčinia a vybavenia. Samozrejme na vás číhajú nejaké tie potvorky, pasce a lejzre. Cestou narazíte na jaskyne, ktoré ukrývajú dôležité vylepšenia, ktoré budete potrebovať skôr či neskôr na dosiahnutie cieľa.
Počas hrania som sa ani raz nenudil a ani ma hra moc nefrustrovala. Vždy to bola len otázka zopár pokusov, pokiaľ ste prišli na spôsob ako sa dostať tam či onam. Ale vždy to bolo potrebné, aby ste sa to naučili. V záverečnom utkaní s Bossom všetko tradične zúročíte a jeho porážka tak bude brnkačka.
Keď to zhrniem, tak to bolo super, až na tú dĺžku. Ešte aspoň dva podzemné svety a bol by som spokojnejší. Ale zase na druhej strane, isto by som to hovoril aj keby tam boli. Zase by som pýtal ďalšie. Takže je to asi vizitka dobrej hry, že chcete prídavok.

Herná mašina: Nintendo 3DS XL
9/10
19. júla 2017




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára